Grafik

Joga Ożyj !

Drogie osoby współćwiczące,
od jutra 17.10 do odwołania, zajęcia stacjonarne są zwieszone. Przeniosę je do internetu, prawdopodobnie na platformę zoom. Chwilę mi zajmie, żeby się przestawić na nowy tryb pracy, więc ważność karnetów się przedłuży. Więcej informacji niebawem.
Pozdrawiam serdecznie 🙂

Październik 2020 

Joga łączona, wszystkie zajęcia na: Wyszogrodzka 1/106

Nowe miejsce jest kameralne, mieszkalne, dobre, jasne.
Pomieści 6 ćwiczących osób, więc na wszystkie zajęcia są zapisy.
W nim czekają też pomoce.

Grafik: 12 – 18.10.2020
poniedziałek,  19:00 – 20:30
środa, 19:00 – 20:30
czwartek, 9:00 – 10:30,
19:00 – 20:30
sobota,
9:00 – 10:30
niedziela, 10:00 – 11:30 

Zapisy:
sms: 502 340 150

Zapisy do godziny 19:00 dnia poprzedzającego zajęcia
Zapisy do odwołania. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Grupa początkująca

Dla wszystkich zaczynających praktykę jogi.  Nauka podstawowych pozycji, przywracająca świadomość ciała i oddechu.

Grupa ogólna
Dla osób kontynuujących praktykę  oraz  powracających do zajęć po przerwie. Zalecana po grupie początkującej (3 miesiące regularnej praktyki).

Grupa łączona
Dla osób początkujących, ale aktywnych fizycznie i już praktykujących. Również dla osób po kursie wstępnym do jogi i powracających do zajęć po przerwie.

Grupa zdrowy kręgosłup
Dla osób z dolegliwościami kręgosłupa z wykorzystaniem technik łączonych tj. asan jogi i ćwiczeń na usprawnienie pracy kręgosłupa.

Rolowanie
Dla każdego zainteresowanego. Automasaż powięzi. Do jego wykonania wykorzystywane są różnego rodzaju wałki, rolery i piłeczki. Przez przesuwanie ciała na tych przyrządach rozcieramy ją, rozciągamy, pomagamy w regeneracji, nawadniamy, zmniejszamy napięcie. Efekty krótkotrwałe widoczne są już kilka minut po rolowaniu. Efekty długotrwałe wymagają regularności.

Wszystkie zajęcia działają relaksacyjnie, profilaktycznie i terapeutycznie na schorzenia kręgosłupa oraz inne dolegliwości zdrowotne.
**********************************************************

INFORMACJE PRAKTYCZNE 

1. na zajęcia przyjdź 2h po posiłku
2. zgłoś dolegliwości zdrowotne
3. maty i inne pomoce są na sali, można również korzystać z własnych pomocy
4. ćwiczymy boso, w stroju niekrępującym ruchów
5. przed wejściem na salę wyłącz komórkę
6. uszanuj ciszę innych !